Forum Forum Warhammer Stargard
Forum Warhammer Stargard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POGROMCY GIGANTÓW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Warhammer Stargard Strona Główna -> Przygody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon
Wojownik



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czelusci piekla

PostWysłany: Sob 11:01, 03 Cze 2006    Temat postu: POGROMCY GIGANTÓW

POGROMCY GIGANTÓW




Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że ten scenariusz nie ma być skomplikowany ale nadaje się jak MG nie ma pomysłów albo ma kaca;)
Przygoda wg. mnie nadaje się dla 3-5 postaci, które zdobyły po około 1000-1500 PD(może to nawet za dużo).



Cała zabawa zaczyna się w którykolwiek górach. BG pojechali tam jako ochrona /z misją /w poszukiwani PD;) – pozostawiam to uznaniu MG.
Gdy docierają do małej osady jak zwykle pójdą do karczmy a tam usłyszą rozmowę:

-Hans, nie wyjeżdżaj. Niedługo przybędą posiłki z (najbliższe większe miasto) i załatwią sprawę.
-Wierzysz w to Johann? Bo ja już nie. Zanim tu dojadą naszej wioski już nie będzie. Ta bestia zmiecie ją z ziemi w ciągu paru dni a ja mam żonę i dzieci i chce żyć.
-Poczekaj jeszcze jeden dzień. Może jacyś wariaci przeczytają ogłoszenie w mieście i przyjadą rozprawić się z gigantem. Podobno Axel wyznaczył nagrodę w wysokości 500 złotych koron!


Po tych słowach BG powinni się zainteresować tym zadaniem(w końcu 500zk na ulicy nie leży a jeden gigant to nie tak dużoJ). Jeżeli będą chcieli dowiedzieć się więcej każdy odeśle ich do Axela – miejscowego sołtysa. Potwierdzi on słowa górników z karczmy – za zabicie giganta 500zk do podziału( może być więcej lub mniej – wybór MG – mojej drużynie wystarczyło tyle).
Ostatnio, giganta widziano jak zniszczył karawanę kupiecką. BG dostaną mapę prowadzącą do tego miejsca(8 godzin z wioski) ale prośba o przewodnika spotka się ze stanowczą odmową – wszyscy się za bardzo boją.
Jeżeli będą się pytać o jakichś innych chętnych to dowiedzą się, że właśnie jakieś 5 minut przed nimi przybył niejaki Sebastian Geheimnis. Zaproponuje on, że wyruszy z drużyną jeżeli umówią się odnośnie uczciwego podziału nagrody. Jeżeli odmówią Sebastian pożyczy im powodzenia i wyruszy sam.
Tak czy siak BG w końcu dotrą do zniszczonej karawany. Przeszukanie okolicy zaowocuje znalezieniem paru trupów(żaden ich sprzęt nie nadaje się do użytku) i resztkami wozów(przewozili jedzenie – gigant już je zabrał).Niestety BG nie mogą znaleźć śladów giganta z prostego powodu – podłoże jest skaliste(pisze to bo niektórym wydaje się, że w górach jest tylko ziemia i gigant zostawi odciski stóp).
BG muszą zacząć szukać na własną rękę. Giganta znajdą po 6k6 godzinach.
W czasie obozu( jeżeli takowy się zdarzy) mogą spotkać jakieś potworki(gobbasy, harpie, skavenów itp. – oczywiście nie za silne jeżeli mają pokonać giganta).

Kiedy będą walczyli a nie zgodzili się na przyłączenie Sebastiana, w krytycznym momencie walki nagle się pojawi i pomoże im(oczywiście nie pozwól żeby Sebastian sam załatwił giganta).

Rano, gdy BG się budzą zauważają, że Sebastiana nie ma – jak również głowy giganta!
Jeżeli jakiś BG był na warcie to zasnął, zemdlał z ran lub jakaś inna sztuczka MGJ.


Kiedy BG zbiorą się będą musieli znaleźć drogę powrotną do wioski:
Wykonuj test INT każdej postaci na godzinę marszu(przypominam, że do wioski było 8 godzin ale później jeszcze go szukali więc najprościej ustalić 2k6):
+10 za tropienie
+20 za wyczucie kierunku
+10 za kartografię
Jeżeli test się nie uda stracą godzinę błądząc(jak powiedzą że im nie zależy to daj im do zrozumienia, że Sebastian może uciec z nagrodą)


Kiedy dotrą do wioski dowiedzą się, że Sebastian już wrócił i przyniósł głowę. Jak łatwo się domyślić odebrał nagrodę ale jeszcze nie wyjechał. Z tego co mieszkańcy wiedzą właśnie przygotowuje konia do podróży(jest w karczmie).

Jeżeli BG będą z nim rozmawiać dowiedzą się, że zależało mu tylko na sławie bo jego rodzina wyklęła go a jemu zależy na spadku po ojcu. Po takim wyczynie na pewno go przyjmą z otwartymi ramionami. Nie zależy mu na pieniądzach – odda część albo nawet całą nagrodę BG.
Jeżeli ci nie będą zadowoleni i wyzwą go na pojedynek(próba ataku bez rozmowy zakończy się ich masakrą – górnicy nie pozwolą zrobić krzywdy ich “wybawicielowi”) powie, że może stanąć do pojedynku jeden na jeden albo ze wszystkimi naraz. Broń i pancerz dowolny – oczywiście bez magii i do przegranej(0 ŻW albo krytyk – wtedy utrata przytomności) – BEZ ZABIJANIA!! (tak będzie lepiej dla drużyny – jeżeli by go zabili górnicy by ich pozabijali).
Jeżeli wygrają z nim zwróci im honor i pieniądze uciekając przed linczem. Jeżeli przegrają pogratuluje im wspaniałej walki i powie, że sprawiedliwość zwyciężyła – to powiększy jego zasługi w oczach górników(oczywiście wtedy nie da im pieniędzy).


PD:


Zgodzenie się na przyłączenie Sebastiana – 20 PD
Zabicie giganta – 300 PD rozdzielane pomiędzy walczących
Znalezienie drogi powrotnej do osady – 40 PD (-5 za każdą straconą godzinę)
Dogadanie się z Sebastianem – 100 PD
Podjęcie walki – 25 PD
Pokonanie Sebastiana – 250 PD rozdzielane pomiędzy walczących


Sebastian może być dobrym NPC jeżeli BG dogadali się z nim. Może zlecać im jakieś roboty albo być pomocny przy wyciąganiu ich z więzienia itp.

Sebastian Geheimnis – Zwdźca (ex – szlachcic)

Człowiek; neutralny;23 lata;180cm;brunet; niebieskie oczy, blizna na lewym policzku;
2 punkty przeznaczenia!!!

SZ WW US S WT ŻW I A ZR CP INT OP SW OGŁ
5 62 60 5 9 10 52 2 46 53 56 63 43 42


Ważniejsze umiejętności:
Szybki refleks
Uniki
Rozbrajanie
Specjalna broń – pistolet , rapier , parująca
Ogłuszenie
Silny cios
Celny cios
Celne strzelanie
Riposta(opisana w MiM)
Szczęście
+ wszystkie wymienione w opisie obu profesji

Przedmioty:

Drogie ubranie
Koń
Sztylet
Rapier(I+20, OB.-1)
Puklerz(OB.-2 , P+20)
2 pistolety
10 kule
10 ładunków prochu
60 zk

Sebastian jest naprawdę szlachcicem i po “pokonaniu” giganta odziedziczy pokaźny majątek.

Walczy rapierem(używając riposty)
Paruje puklerzem(darmowe parowanie na rundę z WW=82) i unika ciosów
Podczas strzelania z pistoletów US=80



Górnicy

Weź standardową charakterystykę z podręcznika tylko
WW+15 S+1 WT+1 ŻW+3 I +5 ZR+10


Gigant

SZ WW US S WT ŻW I A ZR CP INT OP SW OGŁ
6 33 12 7 7 36 20 5 14 24 14 24 24 14

Walczy maczugą.
Nie podatny na głupotę ; nie jest alkoholikiem; nie będzie rozmawiał;
Mutacje:
Odporność na magię - +50 do testów magii
Kwas zamiast krwi – k3 ŻW nie licząc WT – przeżera pancerz(1 PP zatrzyma jedno obrażenie)
Zęby wampira
Skrzydła – za małe żeby go uniosły
Futro na nogach – 0/1 PP
Cyklop - ½ US
Końska grzywa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Warhammer Stargard Strona Główna -> Przygody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin