Forum Forum Warhammer Stargard
Forum Warhammer Stargard
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

trzech

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Warhammer Stargard Strona Główna -> Przygody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon
Wojownik



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czelusci piekla

PostWysłany: Sob 13:00, 03 Cze 2006    Temat postu: trzech

Trzech uprowadzonych

--Wstęp--
W pewnej wiosce w Imperium żyło sobie trzech braci, których matką była Wiedząca*. Pewnego dnia do wioski przybyła jakaś kobieta, która twierdziła że jest kapłanką Mirmidi.
Po miesiącu znika ona wraz z trzema synami Wiedzącej. Wtedy właśnie do wioski przyjeżdżają bohaterowie. Wioska nazywa się Pole Emonda.

*wiedząca- patrz profesja zamieszczona do scenariusza.
--Epizod 1--
Kiedy bohaterowie tylko wjadą do wioski, zaraz podbiega do nich jakaś kobieta i błaga o pomoc. Jest to Wiedząca wioski, a że akurat jest południe, więc zaprasza ich do domu na herbatę. Wiedząca oczywiście chce aby bohaterowie odzyskali jej synów. Zapłaci każdą cenę.
Dowiedzą się także że poszukiwaną kobietę widział jakiś rolnik, jak pełnym galopem odjechała na południe. Rozmowa z Wiedzącą przeciągnie się do wieczora. Jeżeli bohaterowie pojadą w nocy, to przejdź do epizodu drugiego, a jeżeli zanocują, to przeczytaj epizod trzeci.

--Epizod 2--
Tak naprawdę uciekająca kobieta jest wyznawczynią Khornego. W nocy na bohaterowie natkną się na tylną straż obozu uciekinierki, złożoną z 5 wojowników chaosu. Uciekinierka ostrzeżona krzykami oraz szczękiem metalu, pozbierała manatki i uciekła. Jest ona wysoko ceniona i nawet przydzielono jej do dyspozycji małą armię Zwierzoczłeków Chaosu (dokładniej jest ich 50). Bohaterowie wycieńczeni walką oraz pogonią muszą się przespać. Przejdź do epizodu trzeciego

--Epizod 3--
Noc upływa spokojnie. Rano bohaterowie muszą jechać. Uciekinierka ma nad nimi pięć godzin przewagi. Gdy bohaterowie wyruszą, zaraz zostaną zaatakowani przez 10 zwierzoczłeków zostawionych przez uciekinierkę. Gdyby bohaterowie przegrywali, to z lasu może wyjść pięciu drwali na pomoc. Mówią oni że nie mają co robić, więc przyłączą się do drużyny. Po trzech dniach pościgu, bohaterowie natrafiają na spalony obóz uciekinierki.
Po dłuższych poszukiwaniach znajdą oni ciało uciekinierki oraz czterdziestu zwierzoczłeków.
Ciał chłopców nigdzie nie ma.

Dla MG:
Jeżeli któryś z bohaterów ma tropienie, to znajdzie ślady 20 koni, ciągnące się na wschód.
Na obóz napadli wyznawcy Malala. Porwali chłopców jako zakładników. Jakby co to ślady zauważy jeden z drwali.

Jeżeli bohaterowie pojadą na wschód za śladami, to dotrą w końcu do obozu w którym są chłopcy. Wtedy zaatakuje ich 20 wyznawców Malala. Po bitwie znajdą związanych chłopców w jednym z namiotów.

--Charakterystyki--

Wojownicy Chaosu

Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 59 49 4 3 10 60 2 89 89 89 89 89 18


Zwierzoczłeki Chaosu

Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 41 25 3 4 11 30 1 30 29 24 29 24 10

Drwale

Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 40 40 3 3 9 40 1 40 40 40 40 40 40

Wojownicy Malala

Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 33 33 3 3 8 33 1 33 33 33 33 33 33
uprowadzonych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Warhammer Stargard Strona Główna -> Przygody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin